FoLLoweRs

Monday, July 25, 2016

Being 18 with 22 years experience.. :p






 Ok.

Layan lagu Pencinta dari Lefhanded, tu yang tiba2 dan tak semena-mena rasa rindu pada blog yang satu ni. Huh.

Ok. Kita memang kadang2 jadi sangat sentimental. Tambah pulak dalam peningkatan usia ni, konflik betul. Haha. Hati jadi sempit.

Tengah syok tekan kalkulator, tiba2 layan lagu Ranjang Mawar pulak..terus terhenti beberapa saat.. hati layan nanges macam lagu tu jugak. Hahh.. Pasaipa taktau. Ceh.

Tu aku cakap.. konflik usia. Orang tua kan cepat sensitif. Huhu. Parah la camni.


remember yesterday walking hand in hand
love letters in the sand
i remember you.....

Kan dah tangkap leleh...? Haaaah.








2 comments:

deaf-angel said...

Happy birthday.
Banyak dapat angpow hari raya ni?

Aku kan.. 99.99% aku hidup dalam dunia betul.
tapi 0.01% aku simpan untuk dunia "bunian" dan fantasi mengalamun aku.
dan actually yang 0.01% tu la yang orang cakap kita giler pasal ketawa sorang2, senyum sorang2, buat benda giler menyusahkan diri, tapi 0.01% tu yang pulihkan kita dalam menghadapi cabaran 99.99% kehidupan.

cLinaku said...

deaf;

betul jugak tu.
btw.. err..bukan birthday aku, birthday aku dah lama lepas. haha