FoLLoweRs

Friday, March 10, 2017

Kain Pelikat Lalalala.




Aku bukanlah lama sangat memandu. Tak sampai 10 tahun pon memegang lesen memandu kelas D.
Tak terer sangat pon. Masuk KL pon berkira-kira.. pergi tempat yang aku tau je. Tempat aku taktau maaf cakap lah... segan. Hehe.

Yang aku terer adalah pergi tempat kerja. Haa.. kompem konfiden dan tak sesat.

Tapi setakterer aku memandu pon takde lah terhegeh2 bila nak parking. Ok je. Cantik je. Nak2 bila parking secara mengundur dan bahagian belakang yang masuk dulu atau senang cakap parking bontot.. haa memang feveret tu.

Ni ada satu driver ni jenuh la aku menunggu dia membetulkan parking dia. Ntah apa laaa dia nak buat. 

Aku terpaksa menuggu dia walaupon aku dah setel parking belakang kereta dia. Sebabnya dia dok drive gostan drive gostan nak masuk parking dan membuatkan aku kasi dia extra space sebab nampak agak mengerikan dia nak masuk parking tu. Lagipon kita ni timbang rasa.. kannnnn. Nanti bila dia dah setel parking aku rapat la sikit dengan kereta dia.. jarak sangat nanti orang lain marah.. parking dah la tak banyak. Gitu la aku plan. So, aku pon layanlah Sepahtu Sinar sementara tu.

Tapi yang buat aku hangin tu, dah la lama bebenor dok main gostan goastan, kereta tak masuk jugak parking aku tengok. Lepastu boleh dengan selamba keluar main tekan tekan handphone sambil ambil barang dalam bonet dok repair repair rambur. Heeeee.... 

Lepastu masa dia nak lock kereta tu, aku drive rapat cket. Dia jeling kat aku. Amboihhhh. Aku jelir balik kat dia sambil tunjuk penumbok. Haaa... main main ehh.. Ok. Yang tu tipu. Hehe.

Aku pon lock jugak lah kereta.. naik opis.. punch card.








2 comments:

deaf-angel said...

tempat keja ke? bebaik, sekali tu ko masuk je pintu,
colleague kau cakap - "perkenalkan, ni Boss Besar kita yang baru".
orang tadi..
kalau depan hero, ok.

MUAHAHAHAHAHAHAHA (ketawa jin)

deaf-angel said...

hero supermarket