FoLLoweRs

Tuesday, November 07, 2006

betul demam..

smalam aku mc..entah kenaper..bangun jerk pagi tu rase malas sangat...nyampah rase nak pegi keje..bosan, tak suke,tak best...last2 aku tarik selimut..peluk uyi...zzzz sambung tido.

Lepas antar msg kat bos aku mr siew, tup2 ader sorang opismate aku call...kater bos aku yg sorang lagi mr loh tgh tunggu aku kat bawah...nak bwk aku pegi keje! aduhh..ape keje giler dia buat nih! bengong betullah dia tu..! aku kan mc...ni yg buat aku angin betul..ntah apa2...
dah aku mc pon stil nak panggil aku keje ker..?tak bleh buat sendiri ker..?macam ler aku ni penting sgt sampaikan kalau aku tak dtg keje tak jln..? huh...!
hiii...nyampah tul..dia ni mmg jeles kalau org tak dtg keje...asikkk nak suwuh keje..ingat org cam dia ker nak keje tak kire mase? eee...bengang tul aku smalam..
ader la dalam setengah jam dia tunggu aku smalam..abis satu paper dia baca...hehe...padan muke..saper suruh rajin sangat nak tunggu aku..hikk...lagipon aku ade excuse..aku tak dpt msg dia sbb dia call enpon adik aku...coz aku stil tak pakai enpon sampai skang...hehe...ade kebaikan gak takde enpon ni ekk....

Ari ni aku betul2 demam..! aduhhh..haa tu ler..smalam tipu lagi..last2 betul Tuhan kasi aku demam!! apa nak buat...redha aje laaa...ni pon tgh tunggu kawan aku..tak larat aah balik sendiri..

hmm..tadi ibu mertuaku tepon...tanyer apsal tak dtg rumah dia sabtu ari tu..hmm...mmg aku nak dtg sebenarnyer...tapi ssb tak kompem ader satu perkara tu, maka terpaksalah aku batalkan kunjungan tersebut...bukan aper...aku tak nak..mmg tak nak dan tak mahu langsung ternampak apalagi bertembung ngan 'bekas' aku tuh...huhh..simpang 44..!!!
hmm...yg menariknyer...dr sembangan kami tadi....hmm...mak mertua aku tuh cam berminatt jerkk nak suwuh uyi dok saner....eh entahlah..bukan kot...tapi dia ader cakap...kalau uyi dok sana agak2 nak tak....? uiii dgn pantas aku menjawab taklehhh.....kena ader aku baru dia nak..hehe...tapi mmg pon...tak maunyer uyi ke saner sorang...tak biasa...ahhh tetiba rinduu sangat kat uyi...

No comments: