FoLLoweRs

Monday, November 27, 2006

mimpi smalam

Pagi ni aku rase ader sesuatu yg mengganggu kepala otak aku ni..rase cam something missing...cube nak ingat2 balik amende....apa ntah..! Sesuatu yg aku rase tak kena. Last2 baru aku teringat...rupenyer smalam aku bermimpi! Huh...kenaper sampai termimpi ek...agaknyer teringat2 apa yg Pajin citer kat aku kot...2 ari lepas dia ternampak xhubby aku..arhh..! tensen aku! kat area umah aku lak tuh..!
Aku cam tak cayer citer Pajin tuh tapi dia lak dgn konfiden dan sungguh2 cakap yg dia stil remember muke bekas abg ipar dia tuh..huh..betul ker..? hmm...
Setelah beberapa tahun hidup dgn tenteram, skang ni...arhh....! Mintak2 la Pajin salah tgk, bukan dia..!
Kalau dia..?? camner..? tak eran gak pasal kengkawan dia yg useless tu pon ader kat sini. Tapi takkan berani plak dia dtg kat sini..? Huh..macam2 yg aku risaukan...dan tetiba aku teringat kisah lama...kecut plak perut aku tetiba...! Dan aku risaukan uyi gak...huhh...!
Ahh...lek la, apa nak risau, aku bukan sorang, kalau dia berani buat sesuatu kali ni aku takkan biarkan.
Aku takkkan bagi peluang sikit pon...dan yg penting uyi jgn nampak dia..ok..? setel...rilexx....

No comments: