FoLLoweRs

Tuesday, June 23, 2009

Selepas seminggu

Baru baik demam.

Jarang aku demam teruk camni. Sakit kepala yang amat sampaikan takbleh bangun. Macam ader sebijik batu yang amat besar lepak dalam kepala ni.

Aku demam hari Isnin lepas. Hari Selasa pergi klinik. Amik darah.. maner tau kot2 denggi! Clean. Kena masuk air lagi sebab doktor kater badan aku lemah sangat. Adehhh.. ampeh. Sakit ar kena cucuk jarum. Benci betul.

Mc 2 hari. Jumaat demam stil tak baik lagi. Malam ajer badan aku menggigil sejuk giler. Pastu seram sejuk. Eeyy.. memang tak best langsung.

Last2, aku tak tahan. Sabtu aku pegi klinik lagi. Kali ni memang betul2 aku nak jumpa doktor dan memang disiplin abis makan ubat.

Alhamdulillah. Dah beransur baik.

Tapi sampai skang aku stil takde selera nak makan. Sumer makanan yang aku telan tersangatlah tak sedapnya. Kadang2 rasa mual. Macam nak muntah pon ader. Adoii.. rindunya nak makan banyak2!

Kawan aku cakap aku demam rindu.

Hm. Ye lah gamaknyer.

2 comments:

eddie dewanaga said...

jika pakej pil2 yg diberi terdapat 'anti-biotik' pastikan lu habiskan pil2 itu... insya Allah, daya tahan sistem badan akan lebih kuat...!!

cLinaku said...

erk...gua baru merancang nak skip!tapi betul la eddie..sampai la ni gua rasa tak betul2 baik lagi.jadi kena habiskan jugak ubat tu.mesti!