FoLLoweRs

Monday, June 08, 2009

sigh...

Pagi ini aku rasa sungguh miserable.

Last weekend tak sempat bawak uyi ke maner2. Malam Sabtu baru balik dari Beaufort, penat. Tak larat nak bawak uyi jalan2.

Dan malam tadi uyi dah majuk ngan aku. Dia tido umah mak teh dia sebab bosan dok kat umah. Dia komplen aku tak bawak dia jalan2 dan asik kerja jer.. Haih.

Macam kena panah petir.

Aku baru plan nak cuti Khamis n Jumaat ni.... sigh.

Tak sempat nak shopping apa2 kat Sabah saner. Perjalanan dari hotel di KK ke SMT Beaufort pon dah makan masa sejam lebih.

Aku cume sempat pergi pasar malam, tu pon sebab berdekatan dengan hotel. Beli apa lagi, mutiara la sama kristal. Tu pon main rembat je. Takde nak pilih2 sangat.

Hahh.. back to work.

Miserable.

Miserable.

Sigh.

5 comments:

eddie dewanaga said...

pujuk la uyi.. cakap baik-baik, cakap lembut2, berdiplomasi...

ibu harus kerja, itu keutamaan...
tetapi uyi tetap jiwa dan nyawa bagi ibu, lusa ibu cuti, kita pegi jalan2...

deaf-angel said...

solution?

sacrifice your rest,
sacrifice your sleep,
sacrifice everything

no choice pasal bukan tiap2 hari dapat sama2.

Portdy said...

emm..

permata hati kalau merajuk memang tak tentu rasa dibuatnya...

takpa sis, nanti pujuk elok2 mesti ok punya...uyi cuma nak perhatian lagi dan lagi dan lagi....

nanti dia kembali senyum mesti lega rasa kan?

kim salam kat uyi...dah jangan merajuk lama2 cian kat ibu...

cLina BeLedZa said...

eddie,
yeah..kadang terlupe uyi dah besar dan ader keinginan sendiri.tapi dia buat aku sebak bile dia cakap 'buat apa ibu minta maaf ibu tak salah pon' dgn lembut sekali.
aku admit aku salah tapi dia lebih berdiplomasi.

deaf,
i do, i do!

potrdy,
aku nak nangis, uyi nangis sambil peluk aku..tak tau nak explain camner suasana waktu tu.sebab giler beb!

Aku said...

lu beli je teddy bear yg comey tu beso2 then, beli coklat, then kiss her cheeks n say - So sorry dear, but on thing that sure is - i lov u so much!"

ceh pepandai je gua ni ... akekeke, lu buatlah apa yg terbaik utk baby lu beb ... wa doakan supaya dia faham situasi lu tu ...