FoLLoweRs

Thursday, October 29, 2009

rindu





aku suke gambar uyi yang ni. sebab nampak gusi dia, gigi dia yg kecik tajam dan besar tu, bibir dia yg merah tu. fresh. pastu dia sengih dalam pose yg begitu.

ceyyhh... asik puji anak dia jerk! adik aku cakap.

uyi demam. selsema dan batuk cket. alahai... sian anak aku!

5 comments:

eddie dewanaga said...

sapa lagi yg nak puji kalau bukan ibu dia...

cLinaku said...

kan eddie kan....

ainna said...

jeles aku tgk...huhuhu..comel mcm mok dio jer laa..

cLinaku said...

ainna,
comel mcm mok dio?huhuhuhuhuhuuuu

Day Dreamer said...

errr..


setuju jugak dgn eddie ngan ainna nyer statement.

tp after all, uyi mmg comey n sgt bijak dalam kelas umo dia yg camtu.

mok dio? comey ke? ermmmm??
cute ader la kot....tapi, boleh laaa... comey pon boleh gak.


:)