FoLLoweRs

Friday, September 24, 2010

Dan sebenarnya... ~ Lina bukan Yuna.



Fren list dalam fesbuk kebanyakannya kawan2 ofis, kawan2 blog, kawan2 kepada kawan2, kawan2 kepada siblings.

Kawan sekolah rasanya ada sorang je. Tu pon dia jumpa aku dari list adik aku. Hem lepas tu ada la 4-5 lagi yg add. Yang tak kenal aku malas nak approve. Tak seronok. Ramai buat apa tapi tak kenal. Yang ada skang ni pon ramai yg aku tak kenal, datangnya dari suggestion org lain.

'Kalu tak accept camner nak ada kawan camtuh?' kata adik aku.

Herm. Malas nak make new frens. Aku kata.

Semalam, dapat mesej. Dalam fesbuk.

Bila perhatikan nama itu betul2, err itu kawan sekolah aku dulu. Alamak. Camner dia bleh jumpa. Guna nama beledza pon dapat cari maa... dia cakap. hehe.

Adehh. Kantoi.

'Aik.. dah ada bf ker? is it eddie dewanaga tu same person as eddie tokey video and photo tuh? pa pe pn.. tahniah.. hehe.' dia tulis.

He he he.. aku sengih. Bia kan ajer. Huhu.

Cerita kat ats tu takde kaitan dengan apa2 atau siapa2. Sekadar menaip mengisi waktu rehat hari Jumaat yang panjang.

Sebenarnya, hati rasa gundah.

4 comments:

broken_nigina said...

aiseh..melepas la takleh dah nak masuk line ngan abg edie..

cLina BeLedZa said...

gina, abg eddie cakap ada kosong lagik :p

Day Dreamer said...

err..

teringat sayu bait padasatu baris lagu,

'kita kawan kawan tak mahu lawan'

:)

cLina BeLedZa said...

day dreamer,
dan gua kawan ngan gina. dan jugak eddie :)