FoLLoweRs

Saturday, September 25, 2010

sana sini raya





awal2 lagi kawan2 uyi datang umah. aku bagi singgit sorang je. huhu. itu yang pompuan, yang lelaki kat luar. ala budak laki, tau jelah lasaknya. takde gambar.




2-3 malam sebelum raya uyi jadi hantu. konon nak kacau uncle Tariq yg balik dari teraweh. anak aku memang nakal. last2 dia yang kena kacau ngan atuk. penakut sebenarnya budak ni tapi ada hati nak usik org.




abang and famili. anak da 3 setengah tapi maintain hensem dan tak boroi, aktif ngan geng2 motor besar Tanah Merah. alamak, apasal gambar ni muka tak ceria je. owwhh.. si kecik tu ada yang tak kena la tuh...huhu.




posing sat sebelum gerak serbu umah sedara mara yang dekat2. L-R ~ mel dan mamanya, pajeen a.k.a deqpa gugurl, zura, alin, aku, uyo dan ain. Kat depan are nisa and aliya, my niece. uyi jadi photographer.




errr.. mel nangis.




ntah. tak kira la gambar tu cantik ke, kabur ke, jadi atau tak tapi kalau aku suka aku letak jelah. belasah je labu. malas nak pilih2. sakit kepala. hekhek.



aku suka gambar ni. semua ketawa esp abah ngan uyi. naper ntah.



gambar ni takde kena mengena ngan raya 2010 tapi majlis pertunangan zana. aku letak gambar ni sebab suka tengok si adilia tersengih. si kecil itu yg mamanya bernama shazlina. satu batch ngan aku masuk gomen nikh.




Dah. Meh buat kerja.

4 comments:

Day Dreamer said...

saya suka post yang nih. I like!

deaf-angel said...

very nice atmosphere

cLina BeLedZa said...

day dreamer,
hehe.

deaf_angel,
sonok!

Jorji said...

comel sokmo!