FoLLoweRs

Wednesday, December 08, 2010

An evening in Tasik Taiping.



Outdoor masa wedding Suzana. Err.. hari tu aku pakai baju kurung dengan sanggul bunga besar atas kepala. Sekali macam zaman dolu2 daa...





autumn in my heart




see... my baju kurung matching ngan bunga2 yg bertaburan kat bawah tu kan. rumput basah, hujan. tak boleh duduk.




hehe. gambar apa tuh..




tadaa..! terbaru uyi dan mell. tengok lengan dia tu, sama besar dengan lengan aku. tapi lengan aku memang besar pon, diorang cakap tak padan dengan badan.




4 comments:

deaf-angel said...

seken photo macam kat jepun

Day Dreamer said...

saya suka photo atassss skali. canti. indah. menenangkan.

awak guna kamera ke atau sony ericsson tu?

cLina BeLedZa said...

deaf,
orgnyer ker bunga2nyer ker? ekekekee..

day,
guna enpon sony ericsson tu jer.
banyak sekali jasa dia kat saya :)

Day Dreamer said...

nampaknya sony ericsson tetap the best dalam menjadi kamera henpon =)