FoLLoweRs

Thursday, December 09, 2010

don't cry




pagi ni hujan.

aku bersiap seperti biasa ke ofis.

hari ni aku berpakaian biasa tapi aku bersiap cantik berbaju kurung songket dengan dua tocang kecil melingkar atas kepala dan bersanggul simpel.

aku berbedak dan agak rajin berdandan.

org kelantan kater 'janguk'.

tapi aku rasa sedih.

hati aku rasa sedih, dan kalau boleh aku rasa nak nangis.

hasilnya, 2-3 org tegur aku termenung termasuk bos. alamak!

hati ini, hati aku. hanya aku yang tahu.

biar... biarkan ia berlalu. biarkan aku pujuk hatiku sendiri.

biarkan sedih itu pergi perlahan2 sepanjang disember ini... sehingga ke penghujung.

cepatlah pergi..

tinggalkan aku sendiri. i'm ok.


don't you cry bebeh.. don't you cry...


5 comments:

deaf-angel said...

kawan aku ada satu teori, dia cakap orang star " aquarius " tak tahu simpan rahsia wajah.
Jadi dia nampak orang muka sedih, atau orang muka hitam pasal bingit, atau apa je la dia akan cakap

" eh u aquarius ah? "

pasal teori kawan aku ni, orang star lain boleh sembunyikkan rahsia hati dari keluar kat muka, tapi not star aquarius.

Aku tahu ni semua tahyul, saje je bukak cerita haha.

cLina BeLedZa said...

ye ker deaf? aku aquarius...
erkk..kebetulan je kan.

broken_nigina said...

gua setuju..:)

Day Dreamer said...

err...takde la tahyul, tu mcm ilmu membaca karakter diri je, bukan kepercayaan.

ermm..sagittarius camne plak? huhuh =P

deaf-angel said...

hah kan? aquarius semua bingong angin satu badan haha.

aku pun aquarius. kawan aku yang ada teori ni pun aquarius.
dia kawan kerja aku so dia slalu sound aku tunjuk rebel kat bos aku haha, dia suruh senyum dan layan boss. Sorry naik lori.

APA PUN NI SEMUA TAHYUL, SAJE JE AKU BUAT CERITA. Koinsiden aje.

sagitaurus , kawan aku takde teori lak haha.