FoLLoweRs

Friday, December 05, 2014

Jari ini mencari-cari butang.




Assalamualaikum.. salam sejahtera.

Macamaner nak start yea.. di mana nak mula. Apa yang nak ditulis. How to start. Mana garis mula.

Sekarang ni nak tulis tak boleh sebarang tulis. Bimbang ada yang terguris. Atau tersinggung. Lebih2 lagi perkara yang melibatkan perasaan. Hekhekhek.

Kena jaga tu. Nampak macam remeh, tapi hati manusia takde yang pasti. Takde jaminan. Tiada gerenti. Macam agar2.

Tapi andaikata tersinggung jugak, itu sebenarnya tak sengaja. Tak bermaksud. Takde niat pon. Hanya tulisan semata-mata. Yea....? :)

Dalam menghampiri siri umur yang seterusnya, kadang2 aku rasa macam tak rasa apa2. Otak ini yang lembap tak dan nak fikirkah atau memang dasar pemalas taknak ambil pusing atau takde nafsu ke arah itu.

Biarpon masa berjalan, keadaan berubah, hidup bertukar status, jalan makin banyak cabang dan simpang arah tapi perjalanan itu terasa seakan tiada garam dan gula. Atau barangkali dua2 perasa tu terlalu manis dan terlalu masin sampai tak perlu untuk aku identify lagi. Dan aku tak rasa apa2 lagi. Kebas.

Hahahaha..... bengong.

Rasanya aku sorang je yang paham tulisan aku ini. Hikhik...

Ok. Sebenarnya dah lama tak baca blog. Lama sangat. Kebanyakan yang aku jumpa secara tak sengaja semuanyer berkisar pasal kisah hidup masing2. Pasal resipi. Pasal keluarga. Pasal bisnes jualan online. Ok. Aku je yang takde pasal apa2. Huhu.

Dan aku baru terbaca maksukd 'sado' yang selalu orang sebut2 sekarang ni. Google lah. Haha. Ops.. tiba2 je. Ok. Nampak benar memang kejahilan dan kekeringan tahap cipan. Besar dowhhh...!

Babai.





3 comments:

deaf-angel said...

Takde garam takde gula, kau taruk la limau ke kasi masam, fruits ke kasi manis..

Cehhhhhh... aku....berbual....hahaha

deaf-angel said...

Life is not easy..life is full of everything.. i am like everybody else. But, i just love two earthly things...
Iron maiden.. and Arsenal.
So..i just make an extra effort. Hehe. Those two are mine, mine, mine...
Hehehee...
Hopefully you will find some inspiration too..

Cehhhhh aku speaking london.

j or ji said...

hi lina :)