FoLLoweRs

Tuesday, November 18, 2008

Ayat ayat cinta aku

Aku baru terperasan lirik lagu ayat2 cinta.

Emm.. syahdu gak.

Tiba-tiba aku rasa sebak. Macam nak nangis. Naper ek...

Dan tiba2 aku rasa seolah bersalah. Aku rasa aku jahat. Aduhhh...

Belum terlambat kot nak undur balik? Walaupon rasanya perjalanan tu dah agak jauh. Buat apa nak teruskan kalau aku dah tau aku takkan sampai ke mana, kan?

Arhh.. tensen. aku rasa aku nak gostan. Pastu tekan butang reset.

Boleh ke? Takkan tak boleh pulak... aku dah biasa lonely.

12 comments:

broken_nigina said...

nape takkan sampai ke mana?

eddie dewanaga said...

just pull over and think about it for a second...

memang minyak dah 3-4 kali turun dan tol tak seberapa sen pun, tapi pasti kan destinasi lu clear, tak menyusahkan dan tak sesat...


*kerana jika terlajak hingga tak dapat berpatah balik, PLuS Ronda sendiri pun tak akan dapat tolong...

(huh, gila2 punya metafora)

cLina BeLedZa said...

gina;
ntah!rasanyer gitu.
well..di usia2 gini tak senang nak carik lelaki yang single.ada ker?
masing2 paham kan!
cinta itu indah tp memang rumit.
susah sbb kita tak tau bile masa kita akan jatuh cinta..dgn saper.
tup tup..ter feeling..tu yg haru!

eddie;
sebelum panaskan enjin aku dah tau jln yang aku nak lalu tu banyak simpang.tapi still nak jalan.
last2, aku benti kat tepi jalan..mintak2 ada PLUS lalu kasi tolong.

broken_nigina said...

mungkin kalau sesuatu tuh lebih membawa keburukan daripada kebaikan,baik berhenti.tapi cakap memang senang..
harap sis boleh bertahan.
kalau buat benda yang baik dengan niat baik rasanya tuhan akan permudahkan.

deaf-angel said...

no one can live life in loneliness, only stars in the sky far away...

besok lusa manusia tak tahu apa jadi... so just proceed with life


anyway, bila ko biasa lonely, maka ko akan hargai lebih dari orang lain, bila love ones ko ada sama ngan ko.

Anonymous said...

lonely pun kdg2 seronok juga..

cLina BeLedZa said...

gina;
ada plan nak berhenti,tp macam dikata, cakap mmg senang.
eniwei,kalu takleh berhenti pon aku akan make sure bende ni takkan melarat.still under control.

deaf;
betul.bile ada yang tersayang mmg aku jaga dan sayang banget!

akim;
penah dgr sepi itu indah?tapi kalau selalu sangat bleh jadi gilos..kan

NanaNeriza said...

bahagia itu perasaan yang tidak sempurna..
1 kebahagiaan membawa mungkin 1000 duka??
haishh..susah bkan kalu dia bukan hanya milik kita..
pe pun sis..
x salah kejar untuk kebahagiaan sendiri..dah biasa lonely tak bermakna tidak perlukan teman di sisi..
*sekadar mengarut di sini..:D*

broken_nigina said...

bohong je tuh.
sepi tak indah langsung.
hahaha..

Aku said...

kalo rasa nak nangis tu ... lu hantuk je pala kat dinding ..thehehe ... ala tak rockkkk le nangis2 ni ... hehehe

Rembo said...

mana cite pasal uyi nii??
hehehe

cLina BeLedZa said...

nana neriza;
camno..ku kejar kejar tak dapat dapat??

gina;
haha..ye ker?indah dalam erti kata lain kot.

geng;
iskk...nangis la rock!kasi jerit kuat2 pastu.haha

rambo;
ngeh ngeh ngeh...ibu tengah ala ala DAP! kasi can sket.