FoLLoweRs

Friday, November 28, 2008

Dalam mood

Aku suke dan sealalu buat sesuatu tu ikut mood.

Contohnya, kalau mood aku tengah berkobar2 dan bersemangat nak kemas umah, kul 3 pagi pon aku akan sapu sawang dan mop lantai.

Letih2 lepas balik kerja, dengan tak tukar lagi baju aku akan kemas dapur. Lap minyak atau percikan sambal yang melekat kat dinding akibat menumis.

Masak nombor dua. Yang penting dapur aku kemas dan selesa dan sedap mata aku memandang.

Macam skang. Aku terasa nak memblog. Padahal takde nak tulis apa pon.

Aku baru lepas makan nasik ikan bakar dengan bos. Bos pompuan. Peh.. bau kuah asam masih melekat kat tangan.

1 comment:

deaf_angel said...

aku perasan kan, makin tua, makin nak jadi pembersih lak

haha