FoLLoweRs

Thursday, March 26, 2009

Kerana dia budak comel.

Msg dalam inbox semua aku delete. Takde yang tinggal kecuali dari budak comel itu.

Hehe. Aku gelarkan dia budak comel sebab dia sangat comel.

'Comel sangat ke dia?' Tanya adik aku menjuihkan bibir. 'Aku tengok tak hensem pon.'

'Aku tak pandang rupe lah. Memang dia tak hensem, tapi dia sangat comel..hehe...'

Hak aku. Aku nak simpan msg dia ke, aku nak kata dia comel ke. Ada orang lain kesah? Hehe.

Aku cuma suka. Tak lebih dari tu. Aku seronok dapat kenal dia sebab dia matured. Dan aku teringin nak anggap dia lebih dari seorang kawan... tapi tak lebih dari itu. Boleh?


3 comments:

eddie dewanaga said...

comel tu perkataan yg kurang sesuai jika lu klasifikasi kan dia sebagai matured, tak serasi gitu... word yg sesuai mungkin 'berperawakan menarik'

selamat berbahagia!!

cLinaku said...

eddie,
ye eh?
aku guna comel sebab dia mude sangat lagi..mmg tak serasi ngan aku walaupon dia kater aku tak nampak mcm umur sebenar.
hah!*kenaper la dia born lambat sgt ek*hekhekhekk..

hf said...

comel Is Chomelicka...
hehehehe