FoLLoweRs

Tuesday, April 28, 2009

Buat apa kat miting ni??

Langsung dari Citrus Hotel KL.

Sementara menunggu bahan untuk dimasukkan dalam buku info bahagian tempat aku kerja ni, apalagi layan tenet lah.

Sempat cek email, layan blog. Yang best tu sempat sedut sebanyak mungkin macam2 jenis lagu dari Suhairun. Haha baru aku tau mamat ni layan gig sejak dari kecik lagi. Huhu.

Banyak lagu2 dari band indie dalam koleksi dia termasuk lagu Butterfingers yang latest yang aku tak sempat2 nak beli. Hehe. Paling rare lagu Loque.

Tak sabar nak layan kat bilik nanti.

Sementara tu... huarghh...bosan giler nak menghabiskan meeting ni. Sampai Khamis nanti pulak tu. Bercenta sunggunh!

Well, i guess im ok now. Malas nak pikir benda2 yang menyesakkan napas.

Rindu sangat2 kat uyi. Tak sabar nak balik kampung lepas abis kursus kat Langkawi next week. Nak beli coklat banyak2 untuk dia.

Uyi... miss u bebeh!!!

2 comments:

eddie dewanaga said...

dah ok ke?

good for u... at least, before everything goes too far.

next time, berwaspada.

*gua nak coklat Toblerone warna putih.. hehehe...
:)

cLina BeLedZa said...

eddie,
tak ok pon kena ok kan jugak.paksa pujuk hati sendiri dgn kata semangat.cuba ketawa dan buat2 gembira dgn harapan luke tu beransur2 ilang.tapi dlm hati..arhh.sedih.

coklat?boleh aja dong.
masalahnya aku nak pos ke kao nak amik sendiri dari aku :p