FoLLoweRs

Wednesday, December 02, 2009

touch by an angel...

kebelakangan ni aku kerap mencari kisah2 sedih yg berlaku dalam hidup manusia.

membaca atau mendengar atau mengimbas kembali.. kemudian membandingkan dengan kisah aku. berharap kesedihan hati ini dapat dikurangkan dengan memujuk hati... mereka juga menanggung kesengsaraan yang berat... malah ada yang lebih hebat.

mungkin sedih aku ini banyak dipengaruhi oleh emosi. lantaran emosi yg mengawal akal dan fikiran.

Tuhan.. berikan aku kekuatan seandainya kesedihan aku ini berpanjangan.

Harapan yang kembali itu sememangnya tinggal harapan yang entah di mana penghujung yg aku sendiri tak tau...

-the end-

2 comments:

broken_nigina said...

harapan tak nak berpihak pada kita.kesian betul.heh.

AmanMakmor said...

thanks for the comment..take care sis