FoLLoweRs

Saturday, January 08, 2011

Entry ni sebenarnya penutup 2010 tapi sebab malas dan kekangan masa, aku publish hari ni.



Alhamdulillah... selamat pada petang 10 Disember 2010 selepas solat Jumaat. Sah sudah bergelar suami orang di masjid apantahnamanya kat Alor Star.

Terus kami ke Langkawi esoknya dengan bot. Mabuk2 laut sbb sebelum tu macam2 yang masuk dalam perut. Kali ni aku banyak upload gambar dalam fesbuk. Nape ntah fesbuk menjadi pilihan sedangkan sebelum ni aku sayang blog dari fesbuk .Ehehe. Apadaa..

18 Disember majlis sebelah lelaki pulak. Alahai.. kawen da dia. Ada bini dah dia. Beruntung saper dapat dia. Baik, ringan tulang, ensem, penyayang etc. Hehe.

Lepas ni sure da susah cket nak mintak tolong dia apa2. Kalau sebelum ni dia rajin offer apa2 kat aku, skang mesti teragak2 dah. Uwaaaaa...

Eniwei, itu cerita lepas. Untuk 2011 ni, selamat datang. Tambah satu lagi angka umur aku. Wah... banyaknya!

:)

3 comments:

Day Dreamer said...

selamat tahun baru awak!

Anonymous said...

haha~
2 la,dulu x penah suka fesbuk.buhsan la,borink la,fesbuk x best la~
last2~
dia lagi teruk addict~
mengalahkan orang yang mengajak~
hahaha..=)
*budak chumil kena stay tyme AKB~

cLina BeLedZa said...

day dreamer,
selamat tahun baru juga.
semoga tahun ni awak tidak lagi bermimpi disiang hari!

anon a.k.a budak chumil,
kena stay time AKB? padan muke u. wakakaka....
sekius me, i tak addicted yea.
hm ok la...sekejap dulu. tapi skang dah back to normal. da ikut jalan yg lurus. heheh.