FoLLoweRs

Monday, February 28, 2011

This is who i am.




Kadang2 aku taksub dengan seseorang. Terlalu. Dengan kelebihan dan keistimewaan yang ada padanya.

Dan jugak kagum dengan personaliti yang dimiliki. Waktu sekolah dulu, selalu aku berkata "Wah.. bestnya kalau aku jadi macam dia. Pandai. Cantik pulak tu."

Kalau boleh aku pon nak jadi macam dia. Aku nak jadi macam dia! Disenangi, disayangi, diminati etc.

Tapi last2.. aku fikir... Ah. Takpe lah. Lebih baik jadi diri sendiri. Aku takde apa yang dimiliki. Tak mungkin aku akan jadi macam dia. Atau sesiapa.

Dah. Jangan cuba jadi orang lain.

Enjoy who you are.


3 comments:

ainna said...

masa skolah dulu ngko nak jadi mcm sapa??mesti bukan aku kan...~ngeh3x~~

deaf-angel said...

maybe kena balance la..
ada ikut rentak orang, ada benda ikut rentak diri sendiri.

cLina BeLedZa said...

ainna,
hehehe..malah ghoyak sapo!

deaf,
semestinya betul tu.