FoLLoweRs

Wednesday, March 02, 2011

Cakap siang pandang2, cakap malam itu mengigau.




Setel sudah SPRM semalam. Err.. aku cuma dipanggil sebagai saksi. Amek statement. Soalan lebih banyak berkisar kepada dokumen2 dan baucer yang dibuat. Alah, malaslah citer lebih. Tapi yang best tu, time dia ambil ic aku, dia cakap "1976... hermm 35 la yea. Tapi tak nampak macam 35." Senyum. Haa Nampak.. nampak. Hehehe.

Tapi, saat2 pipi muka sudah terasa kurang anjal, bawah mata terasa ada butir2 kasar, kata2 camtu bukanlah sesuatu yang aku suka. Malu pun ada.

Aku masih tak dapat view blog aku kat ofis. Dan jugak mereply komen2. Bosan betul.



2 comments:

deaf-angel said...

bestnye...
aku lak skarang perasan, smua orang panggil aku 'uncle'.
siol betul, yang tua pun sama.

cLina BeLedZa said...

deaf;
hahahaha. skang dah jarang dengar org panggil aku 'adik'. kalau ada, aku rasa macam segan pulak. macam budak kecik.huhu.