FoLLoweRs

Wednesday, May 11, 2011

Janji




Ahad ni aku takkan datang ke ofis.

Ahad depan aku takkan datang ke ofis jugak.

Aku nak rehat.

Aku nak spend masa untuk diri sendiri selain dari kerja. Aku nak jalan2, makan2, potong rambut, tengok wayang, beli coklat.

Letih rasanya Sabtu Ahad datang ofis.

Kena ada dunia luar jugak. Kena ada benda nak kena buat selain kerja. Kalau tak, tua mati kat opis je. Muka pon pucat, sakit, tak bermaya. Tak cukup rehat. Hari cuti adalah waktu untuk berehat.

Ok. Itu nasihat dari kakak senior kat opis.

Aku ikut.

Sekejap.



2 comments:

Eddie said...

"Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own
Don't you know you need some time...all alone
I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you.."



- November Rain

gohku said...

bagus.. bagus..
camtu lah..
jgn hidup ni bekerja sepanjang masa
kena ada life for ur own good..

syabas behti ...