FoLLoweRs

Saturday, May 28, 2011

Pagi 27 Mei @ Precint 14.





3 comments:

Anonymous said...

Assalamu 'alaykum awak yang sentiasa diingati,

ke mana awak menghilang selama 2 minggu lebih ni?

sampai hati sms saya langsung awak tidak reply. atau awak sakit, bz tp cuma saya yg tak tahu. sorry.

saya nak minta maaf atas sbb saya tatau kenapa awak tidak mahu mereply sms saya.

entahlah.

itu je kot saya nak cakap buat masa ni.

terima kasih.

cLinaku said...

saya sedang cuba lepaskan awk. free like a bird.
supaya kita tak perlu risau satu sama lain.
supaya kita tak perlu rindu satu sama lain.
supaya kita takde simpan perasaan apa2 satu sama lain.
supaya kita boleh jadi kawan yang biasa2 terhadap satu sama lain.
dan supaya saya tak jadi beban dlm halatuju life awak.

i try it on my own way.sebab dah tak larat nak tipu perasaan sendiri.zahirnya ok tapi hakikatnya dlm hati selalu diburu lara.
agak susah nak convert dari 'sayang' kepada 'biasa'.
tp semua tu ambil masa, kan?
Seperti awak perlukan masa, saya juga.
bukan kecewa, tapi.. entahlah.


eniwei,doa yg terbaik utk awak.cepat kejar apa yang awak impikan dan apa yg dah awak tinggalkan.taw?
semua org berhak utk bahagia.
*smile*

Anonymous said...

tp

saya tkde apa untuk dikejar. terbeban dgn hal hal lain, kadangkala buat saya teramat letih.

betul, terfikir satu hari terasa mcm nk tido paaaaanjangg.

ntah la, penat, letih & sakit dgn diri sendiri.

ntah laa awak.

insya allah.. if tkde aral, 25 hb nnt saya nk meninggalkn bumi malaysia utk seketika.

saya harap dapat 'bercuti' dgn tenang.

saya letih, saya terasa perlukn awak, tp awak menghilang...

sekali lg, ntah la...

saya tk tahu perjalanan dah bermula atau dah ti tgh tgh...