FoLLoweRs

Monday, April 30, 2012

Bukan salah siapa-siapa




Aku kan, kadang-kadang orang yang aku tak kenal pon aku boleh tak suka,. Tiba-tiba. Tanpa sebab. Taktau kenapa.

Macam ada seorang pakcik boroi kat rumah aku ni. Bukan nak mengutuk, tapi perut dia boroi dan buncit yang amat. Tak macam lelaki-lelaki yang akan boroi selepas beberapa tahun berkahwen, style keboroian dia tu nampak pelik. Untuk sesetengah orang yang prejudis, (macam aku? errk..!) lagaknya macam india yang kuat minum todi. Erk. Jahatnya cetusan hati aku tu, kan.

Tapi takdelah aku jaja cerita tak suka aku tu pada sesiapa, sehinggalah semalam.

Waktu nak parking;

"Ehh dik jar, ko nampak tak pakcik yang boroi tu, yang pakai baju kuning tu Aku tak ske arh kat dia. Huhu. Ntah. Tak tau naper, huhu."

"Laa.. pakcik tu ke? Yang boroi tu?"

"Ha ah. Buncit sangat kan perut dia."

"Ha ah. Macammm........."

"Haa ha."

Serentak "Macam boroi minum todi!"

"Huhuhuhuhhhhuu..." Ketawa kelakar dengan gembira sebab dapat kutuk dan ngumpat orang.

"Eh tapi aku memang tak suka dia pon."

"Naper?"

"La.. dia ni la dulu yang kena tegur sebab selalu baca magazine kat kedai mamak bawah tu."

"Naper? Free reading eh?"

"Tak lah. Pakcik ni la yang suka tengok magazine yang ada gambar2 sexy tu. Lama dia tenung, pastu dia baca. Kalau ada gambar sexy je dia suka sangat tengok sampai orang dah perasan taw."

Ouchhhhh.


See. Tak sia2lah aku tak suka kat dia dulu. Haha. Dan itu menambahkan alasan aku tak suka kat pakcik tu secara tiba-tiba.

Tapi aku takdelah benci gile-gile. Macam aku cakap mula2, ketaksukaan tu secara tiba-tiba, taktau kenapa dan takde kena mengena dengan apa2 dan sesiapa.

Macam tu je.

Mungkin lepas ni kalau tiba2 tayar kereta aku pancit dan dia tolong aku, aku akan berubah buat dia jadi pakcik angkat ke, sape tau?


Heheheee.




4 comments:

deaf-angel said...

ko kutuk oranggggg... tak agak2.

takpelah, ko introduce kat aku pakcik tu, biar aku je la jadi kawan dia haha

ardz marn said...

judge a book by its cover..

hahaha..

gua pun cam tu jugak..

.

cLinaku said...

DA;
agak2 dah tu. hahahaa.

AM;
kan kan..?

Anonymous said...

[p]Read > Shopping Popularity of Ugg Boots 13th September 2010 Due to their peculiarity cheap ugg boots are gaining esteem and prominence among people and celebrities . Along with the shorter version of this boot, they are the most popular styles and also they are the most classic . ugg boots sale [url=http://www.buyuggsbootsuk.co.uk]ugg tall boots classic
[/url] , the Necessity of Pretties for of the Month . Possibly even some you can make various [url=http://www.buyuggsbootsuk.co.uk]uggs boots uk[/url] hairstyle . com/andhttp://www . Now, you would possibly ask, ;why?; or ;how?; does a boot that defies all fashion logic keep common? The answer lies in two easy reasons . If you like Uggs for fashion only, you can get [url=http://www.discountugbootsuk.co.uk]cheap ugg boots uk[/url] a cheap pair of Uggs boots on uggsolestore . UGG Boots 60% discount Australia [url=http://www.discountugbootsuk.co.uk/ugg-classic-boots.html]classic ugg boots on sale[/url] ist sehr zufrieden mit Ihrem Produkt und helfen, die Zuschauer bekamen eine Liste der US-Online-Hndler.[/p][p]If you can really find such [url=http://www.buyuggsbootsuk.co.uk]ugg jimmy choo[/url] boots on sale or at a discounted price, it really can be very exciting . [url=http://www.discountugbootsuk.co.uk/ugg-jimmy-choo-boots.html]cheap jimmy choo uggs[/url] canadagoosejacketsoutletuss . One could consider Pay pal or simply put together bills by ugg boots outlet sale making use of primary bank cards . Apply a small amount of diluted Cleaner and Conditioner solution to a clean wet sponge . nike footwear and UGG Boots Nike and UGG 5815 Boots are highly renowned and reputed brand of footwear trusted by great number of people who wish to have stylish and affordable range of footwear in their collection . As soon as MY SPOUSE AND I find uggs in something that jointly a suit I'm set for life-long! In the meantime, wear them to walk to figureout, change shoesin office, and then switch on them if I recognize I'm not going to meetings for a time . It all attributes extraordinary zigzagging appears which [url=http://www.discountugbootsuk.co.uk/ugg-bailey-button-boots.html]bailey button ugg boots uk[/url] will definitely get particular consi . Out there for young young children and grownups alike, these at ease sneakers assortment from fifty dollars [url=http://www.discountugbootsuk.co.uk]ugg bailey button triplet[/url] and up, safeguarding your feet wherever you go.[/p]