FoLLoweRs

Wednesday, August 29, 2012

Raya 2012 yeayy...! Letak gambar dulu, next time kite cerita.




krim karamel uyi buat pada malam raya.


cantik. menjadik. sedap :)


empat lelaki kacak dalam keluarga saya


dik ja dan tariq bersama mell


gambar raya


uyi dan kawan2


abah sokmo posing gitu!


toinkk! toinkk..!


just arrived.. pantai seri tujuh


sebaya tak kitorang? heheheeee...


nampak cantik je.. huhu


acara marathon


so happy!


seronok sungguh diorang ni.


yeahhhhh


qistina, my youngest niece


mimi marliza di depan


mesti nak tanam jugak


game petang tu


warghh warghhh...!!


tua muda kecik besar semua sama je


bravo untuk mell. tak takut pon kena tanam


budak2 ni memang suka melompat


fuuuuhhhhhh... gergasi dah start daaa


idea gambar oleh uyi. aku tukang snap


aarrrmmmm...


yarkk.. hahaha.. one of my feveret pic


aliya qistina


uyi dan nisa


uyo dan ain


uyi dan pajeen


alamak.. lupa nak betulkan gambor sebelum tampal. huhu


sehari sebelum balik kl uyi terjatuh kat dapur sebab lantai licin. kena tepat2 kat lutut eksiden hari tu. arghhhh...


8 comments:

deaf-angel said...

aku nak tanya sikit.
Sapa lagi dapat banyak duit collection?
Uyi ke Mak Uyi?

cLinaku said...

haha.
ko rasa?
DAri segi kuantiti sampul raya of kos uyi lagi banyak. Tapi dari segi nilai duet tu.... eh uyi banyak jugaklah. Huhu...

broken_nigina said...

mak uyi cepat pakai tudung uyi dah besar nanti dah jatuh dosa tak tutup aurat.untuk bentuk anak.cian dia.

-dengan ingatan tulus ikhlas-

cLinaku said...

in sha Allah.
on my way :)

broken_nigina said...

nanti nak kawin jangan lupa ajak kita jadi mak andam ya.hehehe.

cLinaku said...

meh kite sama2 kawen, nak? :)

broken_nigina said...

kalau sama2 kawin nanti camane nak gi kenduri.clash.ngeh ngeh.

cLinaku said...

kalu camtu, kena bersanding sebelah sebelah. hehe