FoLLoweRs

Friday, November 16, 2012

Bubur yang tak sedap




Kadang2 aku merasakan aku ni 'sejenis' manusia yang tak reti nak mengambil peluang yang ada. Tak pandai nak menghargai sesuatu kat depan mata. Tak bijak nak mengawal atau menyelesaikan sesuatu masalah.

Senang cerita, its like biar je superman tolong selamatkan atau tunggu hujan turun dari langit penuhkan tong air sebab tak terfikir nak guna gayung.

Tak cargas.

Giler.

Last last, menyesal dengan kebodohan melampau.

Perkara yang sepatutnya dapat setel dah jadi taik.

Taraguna.



2 comments:

deaf said...

Hoi mak uyi, happy new year.

Ala, anggap je bukan rezeki ko. Asal niat kita sentiasa suci dan jujur. Chewah.

cLinaku said...

selamat tahun baru deaf!