FoLLoweRs

Friday, September 13, 2013

Testing




Kadang2 kita baru tersedar yang kita ni sayang pada seseorang.. tk kirelah siapa.

Tapi kita jarang ekspresikan rasa tu.

Macam rugi pulak rasa.. kan?





2 comments:

deaf said...

kalau aku kau la kan...

bila kau berdoa, pastikan orang tu ada dalam doa kau, mintakkan kesejahteraan (cehhhh!!) dunia akhirat untuk dia.

kalau buat amalan, doakan pahala tu dia dapat tempias nya jugak kalau amalan tu diterima Allah.

so ko dah tak rasa rugi (sangat). haha.

cLinaku said...

erm..betul ko cakap tu deaf