FoLLoweRs

Saturday, October 07, 2006

huarghh...

bosan...ari sabtu mmg bosan...datang opis bukan ader keje sangat, duduk2 dgr lagu, kemas sket meja, bergayut lebih kurang pastu tunggu ler kol 1..balik..! tapi kot kalau tak keje dok umah pon boring gaks..dah tentu liat nyer nak tinggalkan mr katil...uhhh...!
Hari ni zura ngan alin amik tiket bas kat Putra..tiket ketapi dah abis..bengkek jerk gua..! malas nak naik bas, dah lama tak naik...rasa takut jerk, cam tak beraper nak selamat..biasa kalau balik kg naik ketapi, amik tempat tido..selesanyer....naik bas..???alamakkk..rase cam malass jerk..dah ilang 35% semangat nak balik kg.
Iskk...takleh jadik ni...raya tahun depan aku mesti bawak kete balik kg...ha ha ha...mintak2 tuhan bagi rezeki kat aku..tapi yg malas tu nak kena amik balik test...sebab lesen aku dah mati....huwaaa....!! dah baper tahun dah ekk mati...ader la 3-4 tahun kot...huhhh giler..!
Hmm...sebelom balik kg ni ader nak jumpa seseorang dulu...nak jumpa ker...? entah lah...rase cam nak jumpa..rindu! tapi....kenaper ekk...kenaper nak jumpa lagi...no point plak rasenyer, buang mase..sia2...alahh..apa salahnyer..sekadar kawan...jumpa bukak pose ker..sahur ker..tak pon koman2 amik duit rayer..huhuhu....
Mak ..! tu pon nak kena jumpa gak tuh...biasa tiap2 tahun sebelom balik rayer mesti jumpa dia dulu...amik duit rayer utk cucu dia..hehehe...apadaa...tu jer yg leh buat..kasi duit rayer...datang bertandang..? nak jumpa cucu dia..? entahlah...!
ah aku tak kisah sebenarnyer..malas nak amik pusing benda2 ni...ehhh..ader ker tiket nak balik kg ni weiiii....

No comments: