FoLLoweRs

Friday, October 20, 2006

raya datang lagi..

sedar tak sedar dah sampai penghujung ramadhan..dan raya datang lagi..! macam2 perasaan datang..sedih, sayu, happy...bercampur baur..dapat ker aku berjumpa lagi dgn ramadhan yg penuh berkat ni...? mudah2an..insyaAllah...
hmm..malam ni journey to the kampung..hehe...sonok..tak sabar gak rasa nak balik..jumpa ngan famili..esp uyi..hii..nak poser sama ngan dia esok.
Macam2 aktitviti nak kena buat sebelom raya ni..nak beli perabot umah sket..beli cat..pasang langsir...opsss...langsir aku tempah lom amik lagi kat kak sheila...ah balik keje karang amik aa..jgn ler plak lupe kang raya tak berlangsir aku..hiks..!
kuih raya jgn citer lah..tiap2 tahun aku juara kuih tunjuk..huhuhh..dah baper tahun aku tak buat sendiri kuih raya nih...dulu2 suke gak la buat kek nihh..skang maleh aaa..hmm agaknyer mmg aku ni jenis tak ske dok dapur aaa..huhh..!
hm ari ni nak setelkan sumer keje sebelom balik bercuti..tu pon kalau bleh setel..kalau tak alamatnyer tunggu ler seminggu lagi...alamak...bunga api lom beli lagi..!!
ok lah..stop lah..ntah apa dah nak jot down...kekeringan plak rase...
Salam aidilfitri...........

No comments: