FoLLoweRs

Monday, October 30, 2006

isnin 30 oktober

kembali meneruskan rutin seperti biasa..kerja.
sampai kl dalam kol 230am...letihnyer..lenguh2 kaki..lalu kat kt ni mmg memenatkan dan jauh, tapi ok gak sbb ader view drpd lalu ikut gua musang...itam pekat..gelap..gothic..
kemas barang lebih kurang...tido...kol 9 bangun kol 10 arrive opis..hehe..sajer melewatkan waktu masuk keje...sampai bos aku siap nak tepon aku..hihi...'aiiyya lu cuti sampai bila aa..?'
hehehe...kecoh aaa bos aku tuhh...

Tghari aku tepon en sham..hahh..bertekak la kejap ngan dia...sib baik tak kena sumpah jer..aku bengang..! yer la..tgh syok2 elok2 nak beraya kat kg alih2 ma cakap ader surat lawyer...huhh..!
ari tu dapat dia suruh ignore jer..kali ni nak ignore camner lagi..aku kena naik court 8november nih! yg aku geram naper sumer surat2 tu tak dapat ke tgn aku..sumer alamat kg..apa tak buat keje ker diorang ni tak update data aku..pastu takde kasitau apa2 info pon..dah baper kali aku cakap pakai la residence address...ni yg ko pakai alamat kg tu apasal labuuu..!!! eeee...BODO..!
haa..kan dah kena..!

Huhh...nak tak nak..mau tak mau..suke tak suke..aku kena tanggung gak..sumer ni mmg kesilapan teknikal mase aku tak keje almost setahun dulu...arghh..! nak buat camner..benda dah lepas..dah jadik...mengomel banyak2 kat sini pon tak guna..either aku bayar tunggakan loan tu atau aku naik court..uhhh...!

Bosan..!

No comments: