FoLLoweRs

Wednesday, October 11, 2006

tringat show lefhanded

Hm malam ari tu aku kuwar minum ngan kawan, dah lama gak tak kuwar ngan dia..last jumpa dia maybe bulan 2 ari tuh..be4 that bleh katakan slalu gak la lepak2 ngan dia..pastu aku dah jarang kuwar pasal perintah berkurung yg aku create sendiri...hehe..muke aku teruk sbb allergic makan lobster...huhh..terpaksa la bertapa dalam rumah jerk sampai la aku sendiri dah rase malas nak kuwar malam jalan2 unless ngan adik2 aku jerk.
Lepas kuwar malam tu aku teringat tahun lepas mase aku pegi planet hollywood tgk lefhanded.
Ermm..mmg aku tau lefhanded ader show kat situ (ulp...ingat lefhanded ingat kat tooott...!)
tapi terpaksa buat derk jer la pasal takde kawan nak pegi..first time pegi planet ngan cekedis mase awie wings buat show..perghh...mmg happening giler..sonok sangat maklum ler first time pegi..tihtihtih...berbalik kat lefhanded tadi...nak dijadikan citer...petang tu...ader la kawan (bukan kawan aku betul, kawan atas kawan actually) tepon aku..ajak pegi tgk lefhanded malam nanti.....Hahh..???! lefhanded..???! tergezut gak aku sbb dia ajak dan aku pon tak pernah kuwar ngan dia...tapi lefhanded punyer pasal gua setuju beb..! huhhh...sebenarnyer dia pon tak sangka aku agree kuwar ngan dia..hikhik....dia cakap laa pastu...
hmm....dipendekkan citer...mmg ler show tu best sesangat...crowd pon leh tahan..tapi aku tak rase really enjoy..dalam hati 'eeeey...biler lah nak abis ni...' Mase tu rase nyesal pon ader sbb ikut..bosan pon ader walaupon crowd bising..entahlah..agaknyer sbb kite kuwar ngan org yg kite tak biasa kan...so rase boring sangat..tapi aku layan jugak..dan aku rse macam aku datang sorang plak tgk show tuh..hik..! Dalam keriuhan dan keenjoyan melayan lefhanded tu tuhan ajer yg tau deeply inside..aku tak sabar nak balik..!!
Tapi aku sonok...mmg best cume lepas tu aku mmg janji dgn diri aku dan pengajaran yg aku dapat...jangan kuwar ngan org yg kite tak comfortable...dan jangan paksa diri...huhuhhhh..sebab akibatnyer amatlah menyakitkan...hihihii...
Tapi apapon aku amatlah bertime kasih kat kawan aku tu sbb bawak aku ...cehh siap dapat salam ngan nash lagi sbb kawan aku tu kawan nash dan mmg dapat invitation pon...tapi rase cam aku amik kesempatan jerk sbb lepas jer abis show tu aku terus nak cepat balik..takmo pegi makan2 minum2 dah..dan pastu dia tak pernah contact aku...hihi....pasal enpon aku hilang!...so automatically kebanyakan contact dah lost...apa nak buekkk...aku pon malas aa call maxis..dah ilang tu ilang lah....agaknyer petanda suwuuh carik kawan baru...huhu...dan yang penting dulu nak melarikan diri dari seseorang..kononnyer nak dissaper ngan cara yg budiman dan terhormat dan penuh bermaruah la...cehhh...hihikk...! last2 tewas gak....bak kater joan jett...
'i wanna walk but i run back to you...' huhh..!! cam perli aku plak..! dan ...org yg aku nak lari tuh masih ader...still around...agaknyer kena lari pelan kot...takpon biarkan ajer....hmmm...let it be....





No comments: