FoLLoweRs

Tuesday, February 27, 2007

Di Badai Asmara

entah apa title aku nak letak kat atas tu tapi memandangkan aku tengah lara skang ni, so aku letak le tajuk lagu group Sera tuh...hihi..best lagu ni..lagu2 zaman rock kapak dulu memang best, banyak kali aku dengar pon nak dengar lagi dan lagi dan lagi.
Nak bersiap pegi keje nak dengar lagu2 zaman tu tapi fast number lah, nak kemas umah ke, nak baca mag ker, nak bersantai ker aku prefer dengar lagu2 lama..ehehe..usia dah meningkat la katakan ek..tengok le org2 veteren skang ni, diorang pon ske dengar lagu masa zaman dolu2..so..err..aku ni pon kire mengalami peralihan usia gak la gamaknya. Eh tapi cannot be deny, lagu2 lama ni sedap pasal tu ler aku suke dengar. Dan cannot be forgotten...very nostalgic.

2 comments:

Alif Azhar said...

'long time no see' sis.
baca ttg uyi,teringatkan deena(anak amoi).lebih kurang je ragam dia.

cLina BeLedZa said...

hihi..pekabor..?
erm budak2 gamaknye mmg gitu ek..
macam2 peel.