FoLLoweRs

Wednesday, February 28, 2007

ceritaku

Hmm..dulu aku suka sangat tulis diari. Seingat aku, start form 1 aku belajar tulis diari ni..sampai le aku abis sekolah. Bile masuk Uitm aku tulis gaks, tapi tak macam dulu...tak penuh cam dulu, tak berperasaan cam dulu dan tak banyak citer cam dulu. Dan diari aku yg paling best skali ialah masa aku form 4...hihi..masa zaman2 abang alid..penuh dengan catatan isi hati suka dan duka..kenangan pahit dan indah..alah pendek kater jiwangss ler...berkarat lagik..huhu..
Masa form 1 diari banyak nangis jer..home sick le katakan..hehe biasa ler penyakit budak2 yg baru masuk hostel.

Hari2 nak kena tulis..mesti..wajib..! Kalau tak, aku takleh tido..hehe. Ngantuk2 pon aku gagahkan jugak tulis diari ni, takut esok terlupe, kang terlepas plak citer panas utk ari ni...esok nak tulis dah tak best dah. Tapi kalau ader ketikanya aku tak tulis, seboleh2nya esok tu aku nakkk gak ingat apa yg berlaku kelmarin..mesti nak tulis. Kalau dah nak masuk tahun baru tu aku tak sempat beli diari, aku tulis ler dulu kat maner2 buku nota ker, pastu aku salin ler balik dalam diari tuh. Sayangnya aku kat setiap detik peristiwa yg berlaku dalam hidup aku. hik..klakar ek..
Macam2 perangai.

Tapi skang sumer diari tu aku dah bakar...hmm cam aku citer dulu, bakar sumer kenangan tu..malas dah aku nak simpan..aku pon dah tua (erkk..!) Diari yg paling aku sayang pon aku buang gaks...sayang tak sayang skang ni ader bende yang lagi aku sayang...baik concentrate bende yg aku sayang la ni.

Hmm..bukan ker blog ni pon cam diari gak? Lebey kurang ler..tapi tak sama. Nak tulis kena hati2..kang tak pasal2 jadik cam Senah tu...huu..sensasi...;)

No comments: