FoLLoweRs

Wednesday, March 07, 2007

cuti cuti mesia

ngan adik Pajeen



Hermm..akhirnya setelah dibelek2 diteliti2 dicompare2 dicampur darab tolak bahagi didiskas lebey kurang, akhirnya aku booking resort jer kat Fraser's Hill tu. Memula nak amik apartment konon nak masak2 la cehh...! Tapi bile pikir pegi sana bukan nak masuk rancangan mari memasak, so aku batalkan ajerlah, kalau pegi Cameron Highlands tu masuk akal la jugak..ini kat rumah pon masak lebih kurang jer ader hati nak masak masa pegi bercuti..hehe..lawak jugak.
Tak sabar rasanya nak pegi. Uyo pon sebok2 nak ikut, tapi takleh pasal tak muat kete. Aku ada ajak sorang kawan lama tu, tapi cam tak berminat jer. Respon pon dingin. Mungkin dia memang tanak pegi tapi tak tau nak explain camner. Hem takpelah. Aku pon dah agak. Bukannya apa, kalau ramai2 pegi lagi sonok. Lagipon dia ngan kitorang pon dah lama kenal dan pernah melalui pengalaman yang membahagiakan bersama. Nampak gaya kena tunggu aku beli kete dululah..ahakss..
Tak sabar nak bawak uyi menunggang kuda. Hehe..sebenarnya tu ler main point aku nak ke sana di samping seduttt udara yg fresh. Aku ader tengok rancangan 3 Hari 2 Malam kat channel 9, leh riding horse, kebetulan masa tu memang ade plan nak pegi bercuti, so we decided pegi fraser's hill jer le. Kalo tak aku nak ke Cameron Highlands sbb aku tak pernah ke sana. Fraser's Hill ni dah masuk kali ke3 la aku pegi.

Uyiii..miss u bebehh..!

No comments: