FoLLoweRs

Thursday, March 08, 2007

toilet punyer citer

Tetiba aku tringat satu citer ni..entah camner bleh ter'start' conversation antara aku dan uyi pasal toilet ni. Rumah yg aku duduk skang ni ader toilet duduk jer, yg lepas nyer ader duduk dan gak ader cangkung (erkk..tahan napas jap..). Nak jadi citer, lepas tengok satu citer ni (ntah citer apa aku lupe) uyi cakap gini;

uyi : huhh...sib baik toilet umah kite buke toilet duduk dih ibu..
aku : isk..apa laknya..umah kite tu toilet duduk la uyi...hihi..apa la uyi ni.
uyi : hah..? (tergezut giler..!) umah kite ni toilet duduk? abih ibu duduk aaa..? pastu ibu baca paper la cam cito korea tuh..???
aku : (sengih jer..) ibu takde la baca paper, isk uyi tak tau ker tu toilet duduk? kan ader mangkuk gitu tu..(ee..!)
uyi : hihi...(sengih jerk..)

Hehehe..begitu kuatnyer pengaruh tv, sampai uyi ingatkan asal masuk toilet je mesti baca paper. Asal nak baca paper je masuk toilet. Hikss...Tapi memang le uyi ingatkan toilet umah aku tu toilet cangkung, pasal dia maner la leh duduk kat atas tu...tak muat...punggung comel..hihi...

No comments: