FoLLoweRs

Wednesday, June 25, 2008

Aku dan sesuatu.

Lately, aku selalu layan lagu2 lama. Oldskul. Lagu masa 80-an, 90-an.

Kadang2 lagu2 yang aku tak paham, yang aku tak pernah dengar, muzik atau vokal yang boleh bikin lawak dan bahan ketawa adik2 aku pon aku layan.

'Weii.. lagu apa ni?'

Tapi aku suka!

Kat ofis pon aku play lagu2 yang diorang tak play.

Sedap.

Hati rasa berbunga.

Teringat pulak memori2 lama. Haihh.

Gembira. Happy. Jiwa rasa ceria terkenangkan nostalgia indah.

Sekaligus terbayang insan2 yang berkaitan dengan lagu2 tu. Setiap lagu ada kenangan dan watak2 yang tersendiri.


Next week. Aku tunggu next week.

Pertama sebab aku nak balik kampung.

Dan kedua.. sebab aku menunggu tarikh 3 July. Heyyy... kan aku dah berpesan pada diri aku sendiri... nak wish sesuatu pada seseorang?

Tunggu.

Experimen.

Test market jugak!

Alah.. sajer. Tak mengharapkan apa2. Kalau ada respon, tak tipu mesti aku happy. Kalau takde respon, pon tak boleh tipu yang aku ada sikiiit keciwa. Tapi tak kudis pon.

Perasaan je. Berperasaan begitu. Tak salah. Perasaan ni tak boleh nak kontrol dan diarah2. Dah nak rasa camtu, nak buat camana!

Tapi takde hal lah. Sebab tak menjejaskan apa2 yang berkaitan dengan emosi aku.

Emosi.... yeahhh.. emosi.... emosi nyerrhh..!


3 comments:

pjoe said...

*tgh dgr across the universe - fiona apple cover
hehe

Rembo said...

jgnla sebut2. Baca je emosi tu heheheh

broken_nigina said...

tapi kadang-kadang bila dah dapat respon yang diharap,tiba-tiba tak tahu nak respon apa.