FoLLoweRs

Monday, August 04, 2008

Dah takde kerja la tuh...

Esok balik kampung. Hari ni kena setel semua kerja. Eh tipu la kalau semua. Dapat 80% dah cantek dah. Balik nanti takde la masak sangat.

Minggu lepas kursus 4 hari. Letih. Tapi fun. Biasalah kerja gomen, kursus manjang. Patutnya buat kat Sarawak, tapi sebab kena berbajet so buat la kat Morib ajer. Ok lah.

Ngantuk. Lately asyik tidur lewat.

Dan lately aku dah macam orang asyik masyuk bercinta. Apa taknya, kul 3-4 pagi pon bleh tersedar atau lom betul2 terlelap gara2 main sms. Cinta sms?? Huh!

Apa yang aku sms kan? Entah. Buang karen betul. Tapi sebab nombor tu aku dah 8pax, takde terasa sangat. Ye la, satu sms 1 sen jer.

Ada ke cinta sms? Dengan sms ajer boleh bercinta ker? Jadik ker cinta tu? Sms jer?

Boleh kot.. dengan ayat bunga2 asyik masyuk.. sayang2.. mengkhayalkan... macam orang mabuk bercinta.

Jadik la agaknya eh..? Tapi takat sms je la.. kalau jumpa? Betul2 cinta ker?

Heh. Apa aku buat nikh.....

5 comments:

broken_nigina said...

layankan aje..
heh..

deaf_angel said...

gi ah jumpa
gi ah jumpa
gi ah jumpa
tapi...aku rasa the guy should make the 1st move and the effort ler

eddie dewanaga said...

jika ia buat anda hepi, teruskan, tak salah kot, bahagiakan si dia, bahagiakan diri sendiri...

''zaman dah berubah, dunia dah maju..!''

hahaha... tak semestinya lelaki yg patut mulakan, girl mesti ada inisiatif..

broken_nigina said...

"tak semestinya lelaki yg patut mulakan, girl mesti ada inisiatif.."

ya betol..gua sokong!

cLinaku said...

aisehh... berkobar2 semangat gua nikh!huhu...