FoLLoweRs

Thursday, July 30, 2009

Kempunan

demi cintaku padamu..
ke mana pun kau kan ku bawa

bulan madu di awan biru
tiada yang mengganggu...
bulan madu di atas pelangi
hanya kita berdua...


Adeeehhhh... rasa ader arus elektrik yang mengalir kat jantung ni.

Arhh.. rasa nak terbang nyanyi sama-sama ngan Amy.

9 comments:

eddie dewanaga said...

beb, pi call gina, ajak dia tgk search... kesian dia sorang2.

deaf_angel said...

aku pun tak pegi la, aku kerja hari tu, walau meronta2 hati ni nak ambik leave.

tapi kalo aku nak pergi pun, aku tak tahu pergi haha, tapi ada bas free kot tak salah.

Yan said...

aku dah beli tiket... jumpa disanaaaaa....

cLinaku said...

aku mcam tak pegi jer....

tapi aku masih berharap ader keajaiban akan berlaku..perhh..!

masalahnyer sumer kengkawan yg bleh diharap takde! hukhuk..!

Portdy said...

saya tgu dvd saja huhuhu

Yan said...

kalo tau aku belikan tiket ko...

cLinaku said...

yan,
kalau..... kalau kan...... hukhukk

broken_nigina said...

impian tercapai ke atau kita sama-sama kecewa?huhu..

cLinaku said...

agak kecewa.
heh.