FoLLoweRs

Monday, November 09, 2009

aku gi pasar bukan beli ikan




aku ni jenis keras tangan. tak kreatif langsung. keje2 pompuan ni tak pandai sangat. nak gubah bunga sket pon aku da berpeluh. tak reti. tapi pagi sabtu tu ntah naper berkenan pulak tengok bunga kekwa yang dijual kat pasar tu. teringin nak gantikan daun2 hijau kat pasu umah yang asik kering tu dengan bunga2 segar ni.



dan jeng jeng jeng...!!

bangga siottt dapat gubah bunga ni! untuk orang seperti aku, ni dah kira cukup cantik dan terpegun sendiri atau lebih tepat perasan laa dengan hasil gubahan sendiri yang pertama ni. hehe..

tapi... itupon hasil guide dari seorang kawan. dia cakap bla bla bla.. camni camni. aku just follow dan tak sangka menjadik! ahak ahak.... sukenyerrr sukenyerr ....!!
tiap kali aku lalu sudut tu aku akan jeling kat bunga ni. bestnyer rasa. peacefull. betul org cakap, flora ni mendamaikan mata memandang.

so aku ingat pasni aku nak rajin2 bli bunga hidup camni. peace!

5 comments:

Anonymous said...

hi a wak,

hmm....cantik la tu gubahan awak. tapi takde ke pic gubahan yang pertama sblm gubahan yg ni? anyway, kira oke sangatlahhh!



:)

cLinaku said...

cantik ker awak?? huhuhu..
puji kena ikhlas taw!

Anonymous said...

hi awak..

isk..ikhlas tu. tak caya tanya org len. siyes! cantik.



:)

cLinaku said...

sbb bunga tu da mmg cantik arr....kan.

Anonymous said...

bunga cantik tapi kalau org tak pandai gubah, tak cantik jugak..kan?
so awak kira pandai la gubah even simple. ye tak cik lina?

congrats!


:)