FoLLoweRs

Monday, March 22, 2010

kemurungan terlampau.

aku bosan tahap cipan kat ofis ni. rasa nak nangis pon yea. bosan giler!
khamis jumaat aku ponteng. ingatkan nak mc khamis je tapi pagi jumaat jam 530am aku bermeditasi agak lama atas katil... golek sana sini.... rasa beraaatt sangat nak pergi kerja. dalam hati tgh berkira2 nak pergi tanak pergi nak pergi tanak pergi.... rasa tak best je. hati rasa tak sedap.
err..mengikut firasat aku kalau rasa tak sedap hati tu mesti ada seseuatu yg tak elok akan berlaku. jadi aku memutuskan untuk tidak mahu berdepan dengan bakal yg tak elok itu lalu aku ambil bantal dan peluk kuat2... dan sambung tidur walaupon tak berapa nak lena. muahahaha... jahat! hantar surat resign lagi baik.
haih.entahlah. lately aku rasa takde semangat nak kerja. lemau jer.takde yang mengwowkan atau ...
owh..mebi sementara.. sementara...
bestneyr jadi umi aida. kawen terus dapat title datin paduka... kaya raya. huh!






bestnyer kalu aku yg dok dalam nii.....



dik jarr with her tariq, ngan mell, uyi ngan bad.



err... maleh nak tulis nama. tapi yg pakai spek tu pak cu kitorang.



arhh... pandai2 la agak2 nama diorang ea..huhu.



pagi sebelum kenduri. tgh sebuk buat bunga rampai.



kambing yang menjadi korban... uyi tak makan daging tu sbb kesian tgk kambing tu kena sembelih. hm part melapah kambing tu ditake over oleh budak2 yg diturun khas dari kl...best best!



tempat beradu mellisa hani iman.



zzZZzzzzzz.........

3 comments:

Portdy said...

meriah majlis, seronok tengok seh...

cLina BeLedZa said...

majlis kali ni kitorang tak penat menyental pinggan mangkuk, periuk segala bagai.sedara belah adik ipar yg take over. best best...

gohku said...

kenduri kikah ker?