FoLLoweRs

Tuesday, October 26, 2010

aku.



bila fikir2 balik apa yg aku buat dan apa yg aku rasa.. aku rasa letih dan penat.

apa yg aku cari sebenarnya? apa yg aku nak sebenarnya? entahlah. aku cuma berjalan dan terus berjalan dan berjalan.

rasa nak stop. nak rehat. tapi RNR tak berapa selesa untuk tumpang berteduh.

Kadang2 tringat waktu dulu2... waktu sedang membesar, waktu zaman kegemilangan dan keghairahan, waktu bercinta, waktu suka... semuanya tak mustahil dan indah dan seronok.

berjaga 2-3 pagi apa ada kesah. lepas tu boleh pulak ke ofis pagi esok tuh. kerja. maintain je. kalau sekarang berjaga macam gitu, wajib qada' 2 hari!

ke mana2 nak berkapel ajer. tengok wayang, jalan2, live band.. semuanya nak berkapel.

skang rasa tak larat nak harung lagi benda tuh. penat.

tapi... kan seronok kalau di usia2 sebegini atau di waktu berusia nanti berkapel pula ke masjid. bersama2.

rasa damai jer.

kan kan :)

5 comments:

deaf-angel said...

kadang2 apa kita nak, tak semestinye kita ada..
insyallah mungkin besok lusa tulat, ada la tu...

u have good intentions, thats great

Day Dreamer said...

memang penat bila berjalan sorg sorg tetambah bila takde arah tuju mcm gua. berjalan ikut langkahan kaki, kalau ke bukit, bukit lah. kalau ke laut, lautlah.

but, mcm deaf-angel cakap tu, at least u have good intention. maksudnya, hala tuju dan arah berjalan tu makin clear n jelas.

=)

cLina BeLedZa said...

deaf;
insyaAllah.. kan.

day dreamer;
insyaAllah.

broken_nigina said...

tapi kan lagi bagus x payah tunggu berusia berkapel ke masjid.hehe..

cLina BeLedZa said...

gina,
skang berkapel juga. tp ngan adik je.huhu.