FoLLoweRs

Friday, October 29, 2010

Ini jam aku nak slogan 'Gomo Kelate Gomo'



Tiba2 aku pon sibuk time org lain sibuk2 dengan Piala Malaysia.

Hehe.

Harap2 Kelantan menang. Bukan sebab aku peminat setia bolasepak. Tapi itukan negeri lahir aku. Eh takkanlah den nak sokong N9 pulak jang.

Dan jugak aku sibuk2 sebab dik jarr dapat sewa tapak kat situ. So ekhemm.. sajer2 tunjuk bakatlah nak meniaga kan. Tolong adik beradik.

Harap2 semua ok. Sebab aku bukannnya reti masak, bukannya reti meniaga, bukan peramah sangat pon.

Ala.. rezeki ada kat mana2 kan.

Hah. Kawe tak sabar nak sarung jersi Jerman esok nikh :)

7 comments:

eddie dewanaga said...

... wir sind dabei, denselben Jersey obwohl, alle Besten mit dem Geschäft zu tragen, gehen Sie Deutschland geht!!!

kämpfen Sie Kelate bekämpft ...!!!

deaf-angel said...

tak nampak pung?

tahniah kelantan... tak sia2 aku beli jersey kelantan original satu tadi haha tapi bukan untuk aku pung

Day Dreamer said...

waaa...

tahniah!!!

meme kelate gomo sunggoh sunggoh aaa.

=)

cLina BeLedZa said...

haha..mekacehh! semangat sungguh ambo male tuh.

broken_nigina said...

dah lama nak tanya..nape sis x speaking kelate erk?

cLina BeLedZa said...

gina,
hehe.... ntah!
ada jugak speaking tp tak kerap.

broken_nigina said...

hihii..cintailah bahasa kebangsaan kita.;p