FoLLoweRs

Friday, October 08, 2010

Seminggu sebelum saya ke Bkt Jalil dan Tiara Beach Resort



'Ohyer, jikalau awk ada timbul prasaan suka pd seseorang... Maka rebutlah peluang itu, sy tgk awk rapat semcm jer dlm fsbook. Sy sokong awk, u deserve it. Yg pnting awk hepy, sy pun hepy :)'


Hehe. Ntah saper la yang dimaksudkan oleh si pengirim sms tu. Buat aku tersenyum sorang.

Jap jap nak ingat... aku rapat ngan saper ek.. hurm. Tapi aku tak kesah, yg buat aku kesah bila dia suruh rebut peluang tu.

Memang aku nak kejar, aku nak rebut. Tapi andai org yang dikejar tu sendiri tak ingin berlari, camner nak main kejar2? Hah.

Haih. Ntahlah. Dulu semangat berkobar2... nasihat dari kawan berbakul2. 'kalau suka kau kejar dia, kalau sayang jangan lepaskan, kalau nak rebut'. Macam2 lagi. Time tu semangat macam nak pergi berperang. Cinta punya pasal. Tapi bila orang yang dikejar tu sendiri membunuh perasaan dan semangat ini, maka aku pon mati di tengah2 medan pertempuran. Kiok.

Aku tak cukup bersemangat kot. Entah. Atau, bila kita tau kita ni bukan siapa2 lagi bagi dia, automatik perasaan ingin mengejar dan memiliki tu padam perlahan2. Kecewa barangkali.

Sebab, apa guna mengejar apatah lagi memliki sesuatu kalau tak sudi. Takmau dicop hidung tak mancung pipi tersorong2. Terhegeh2. Macam penagih.

Biarlah. Biarlah. Dia bukan untuk aku. Dan aku bukan siapa2. Biarlah.

Untuk si pengirim sms, terima kasih kerana menyuruh aku merebut peluang. Tapi, aku dah takde peluang rasanya. Aku dah frust. Hati ni macam dah patah. Aku takkan mengejar atau merebut siapa2 lagi. Aku akan terima apa2 saja yang mendatang untuk aku.

Tapi aku dah tak nangis lagi. Itu bezanya. Dan bila ada kawan2 yang mengusik si dia akan kawin bla bla, begitu begini, aku ketawa jer. Anggap itu satu usikaan, gurauan. Kalau anggap serius, pasti menangis air mata darah. Hukhuk.

Cuma, terkadang2 bila aku ingat2kan, bila aku bayang2kan, bila aku kenang2kan.... sakitnya rasa dada. Sakitnya rasa hati. Geramnya. Sebaknya. Justeru, aku buat2 lupa dalam ingat.

Dengan harapan, semuanya kembali seperti biasa. Seolah tiada apa2.

Cuma... aihh.. cuma lagi! Herm.. cuma kadang2 aku rasa tak larat nak tanggung perasaan bila masih berhubung dengan org yang pernah kita sayang satu masa dulu. Ah. Macam tak terima hakikat pulak. Isk.

Apapon, fesbuk memang sangat fun! Saya teringin nak cari pakwe baru *wink kat gina*



isk.. pesal aku suke sangat expose skang nikh. huhu. But u can click to enlarge. Ngeh ngehh.

15 comments:

deaf-angel said...

lawa meja

Mr Amin said...

INilah kehidupan...life must go on

cLina BeLedZa said...

deaf_angel,
yeker..? hehe... mekaceh.

AminLirikLagu,
betul. kena jalan jugak.
eniwei, thanx drop by.

Day Dreamer said...

hi awakk


saya suka pic tu, cantik pic awak. nampak segar je.

jom datink....



:)

Anonymous said...

haha~
dah x nanges2??
dah x jiwang??
urmmm...
bagus.
cam gini la.
kental kan~
*budak chumil..=)

cLina BeLedZa said...

day dreamer,
sbb saya baru lepas mandi!!hikhik.

anon,
saya kan da besar? hehe.
psstt.. mereka cakap dari jauh lagi dah nampak kita.kaler yg sangat menawan.sedondon gitu.ahakss!

Anonymous said...

haha~
sape yg berkata sedemikian??
wah,kelas gitu~
cakap kat mereka yg saya masih lagi single~
wee..=)
*bdak chumil.

Day Dreamer said...

ooooooo...so pic len tu tak mandi la ekkkkk??? patut laaaa

cLina BeLedZa said...

anon,
ok.saya mmg cakap awk single minggel.

day dreamer,
mandi. tak sabun!

broken_nigina said...

haha..wink balik.*wink wink.
yang cakap go for it tu,sedap je kan?ingat macam beli megi kat kedai ke.rasa nak makan megi tomyam,bayar duit,setel,megi tomyam dalam genggaman.kalau macam tu,dah lama brad pitt jadi suami gua.

broken_nigina said...

err..sy ialah broken_nigina.huhu.lupa tukar id.

fsfwrwrwrwrw said...

很好的文章,歡迎來我家看看~


















cLina BeLedZa said...

hai org bu... eh ehhh gina..! hehe.

broken_nigina said...

sis,x jadi lagi la.dah K.O ngan budak tu.aiseh.kena mandi bunga lah pasni.

cLina BeLedZa said...

nak mandi jangan lupe ajak!