FoLLoweRs

Friday, September 09, 2011

aidilfitri 2011


lepak jap sementara nak menunggu waktu berbuka. gerak dari BTS dalam pukul 6ptg.



WVT 451



L-R : alin, syairul, adik pa, uyo, uyi.
duduk : abah dan alia.



beraya kat rumah pak ngah. felda perasu, gua musang.



kat rumah sedara abah



adik2 dengan ma



abah kalu ambik gambar memang suka buat pose yang tak pose camtu. huhu



adik2 aku ler ni yang pantang nampak kamera. sebab tu gambar aku tak berapa nak ada sebab tukang ambik gambar je.



mell nampak dah besar



uyi dengan mak2 sedara



uyi dengan ibu comel yang tercenta...hehe



L-R : uyo, uyi, ipam, tariq.



err.. kete buruk sape ntah uyi snap masa kat gua musang.



ngee....!



salah satu cita2 uyi nak jadi photographer.. katanya.



4 comments:

Portdy said...

salam idulfitri sis,
maaf zahir batin

deaf-angel said...

hoi fren,
slamat hari raya kat mak uyi dan uyi pun, ngan ucapan banyak ke uyi nye collection duit raya?

anyway, gambo makanan takde ke?

broken_nigina said...

comel sis pakai tudung.so,bila lagi?ehem..
hehe..

cLina BeLedZa said...

portdy;
selamat hari raya:)

deaf;
salam raya!collection uyi tahun ni terus aku masuk tabung haji.tahun sudah2 habis gitu je.
gambo makanan...err da masuk perut.huhu

gina;
hikss...insyaAllah.nak nak pakai...:)