FoLLoweRs

Thursday, June 21, 2012

Mual.




Taip taip padam.

Taip taip padam.

Taip lagi.

Padam lagi.

Arghhh... Tak reti nak keluarkan isi hati perut ni camaner.

Yang aku tahu, 2-3 minggu ni aku memang stress. Last week mc sehari. Semalam rasa macam nak demam lagi. Sakit kepala yang amat. Mujur aku ambil langkah cerdik yang sebelum ni sangat malas aku nak buat: makan ubat.

Ubat demam, ubat tahan sakit, ubat migrain.

Lepas solat isya' terus pengsan. Berpeluh2 badan. Tak bukak kipas, tak selimut. Pukul 4 pagi aku terjaga dikejutkan alarm dan bau ayam goreng tanpa mengantuk.

Mata dah tak ngantuk, kepala tak sakit tapi badan rasa sangat lemah.

Aku rasa aku harus setuju yang aku memang stress. Sebabnya, apa yang aku buat dah melebihi keupayaan. Baik dari segi mental ataupon fizikal.

Aku rasa menyampah melihat keadaan sekelilling. Aku rasa nak nangis sambil buat kerja semalam. Aku tak suka nak bercakap dan malas yang layan orang bercakap. Aku benci tengok orang ketawa berdekah2. Aku rasa nak terajang je semua orang yang jalan2 sebelah aku. Haihh.

Tak sukanya dengan semua ni.

What to do? What to do?


No comments: