FoLLoweRs

Friday, June 01, 2012

Seindah sakura~




Lamanya tak jengah blog. Lamanya tak baca blog. Lamanya takde masa senggang.

Betul2 sibuk ke buat2 sibuk? Heh. Tuhan je yang tau.

Kadang2 rasa pressure. Nak marah. Nak menjerit. Giler apa. Bos ni tak nampak ke beban kerja aku? Tak nampak ke overload? Tak kesian ke? Taknak tolong ke? Nak kasi aku meroyan sorang2 ke?

Dengan 5S yang tak sudah2. Dengan tanggungan kerja pegawai yang cuti bersalin. Dengan aku yang banyak bercuti bulan lepas, menyebabkan banyak kerja tertunggak.

Hadoii... cepat2lah beredar semua ni. Cepatlah habis 5S. Cepatlah masuk wahai pegawai yang enak bercuti. Cepatlah habis tahun ni, cepatlah habis cepatlah habis. Aku dah bosan pegang kerja ni. Aku dah bosan kira claim pegawai. Aku dah bosan semak tambang cikgu2 balik kampung. Aku senak perut tengok claim pegawai yang datang dari Kedah nak ke KL sampai lima enam ratus untuk tambang teksi sahaja. Tak agak2!

Dan sebagai reward atas kerja penat, aku dapatkan Thai massage kat Bukit Bintang. Perghh... Memang sedap gillerr wa cakap lu!

First time pergi dulu tak rasa sangat. Untuk yang ini aku amek sejam setengah. Mungkin sebab badan sakit2 lenguh, banyak dok dalam bas, kereta, so massage kali ni memang sangat2 sedap. Badan rasa ringan macam kapas nak terbang di udara je. Thanx untuk orang yang saya sayang yang telah membawa saya ke sana. Awww..!

Next next time boleh la pergi lagi. Sebagai hadiah untuk diri sendiri yang sangat2 penat. Manfaatkan hidup yang singkat ni dengan perkara2 yang menarik dan indah dan best.

Yeahh.

:)




No comments: