FoLLoweRs

Tuesday, June 05, 2012

Selagi ada jalan.




Aku rasa ada banyak yang aku tertinggal dalam hidup.

Ada yang tak sempat dikejar, ada yang tercicir, ada yang sengaja memang tak mahu dipeduli, ada yang tak mampu digapai, ada yang terlepas pandang etc etc.

Sudahnya, aku rasa sangat dalam kerugian. Sangat rugi ker? Atau aku sendiri yang poyo berasa sedemikian.

Untuk orang yang ambitious, memanglah rasa macamtu. Tapi untuk aku? Heh. Macam biasa.

Hidup kena terus. Ikut path dia. Tak payah sesak2 nafas fikir itu tak dapat ini tak sempat.

Senang.



1 comment:

deaf-angel said...

point A pegi point B 2km.
Ada orang naik kereta besar.
Ada orang naik kereta kecik.
Ada orang naik motor.
Ada orang naik beskal.
Ada orang naik teksi.
Ada orang naik bas.
Ada orang naik tren.
Ada orang jalan kaki.

Tapi kalo ada rezeki, confirm sampai. Cuma cepat lambat dan segar bugar atau berpeluh bau masam aje.

Tapi tu pun, ada perfume pe bleh spray.