FoLLoweRs

Wednesday, September 26, 2012

Dingin.




Awal2 pagi tadi hujan. Mungkin lebat. Angin pon kuat. Sebab telinga ni mendengar benda2 yang menghasilkan bunyi bila ditiup angin.

Syok betul tidur.

6.45pagi- waku normal ke ofis, jalan agak basah. Hujan dah berhenti tapi masih ada titis2 air halus dari langit. Sejuknya!

Try call uyi. Dia tengah bersiap nak ke sekolah.

Alahai... rindu sungguh kat dia.

Semalam aku bermimpi dia masih berusia baby lagi. Tersentuh rasa.. sangat comel. Terimbau sekejap waktu2 dia kecil dulu.

Perasaan agak tak menentu. Sedih, terharu, resah, rindu.. macam2.

Kadang2 aku terdetik, ibukah aku? Isk.. pagi2 dah emo.

Tak boleh nak fikir, tak dapat nak fikir, malas nak layan cerita lama.

Allah... beri aku hidayah dan kekuatan-Mu. Ameen....





3 comments:

deaf said...

raya aji ko buatlah satu korban untuk dia.

cLinaku said...

tahun lepas ada buat. tahun ni rasanya tak buat kot. raya pon tak balik kg, kat kl je. mebi ke rumah bekas mak mertua kot. eh bekas ker?huhu

deaf said...

Thats great.