FoLLoweRs

Wednesday, July 04, 2007

Kelab Jiwa Luka

Dalam 2-3 menjak ni aku tak bersemangat betul. Tak tau la pesal. Saki baki demam ari tu tak ilang lagi ker atau penyakit org melayu yang memang payah nak ilang ni..malas! Aikk..tak ah..malas mendenyer. Aku rajin lagi menyental dinding toilet, bersemangat lagi sapu sawang kat bilik tido, ruang tamu, kat dapur. Lap sumer abuk2 yg melekat kat meja, peti sejuk, tv etc etc. Apa lagi job peberet aku dalam acara membersihkan umah, sapu dan mop lantai, pegi blajar bawak kete, singgah care4 beli barang dapur. Huh kire rajin le tu ek..hihih..

Agaknyer jiwa kosong kot. Life pon takde aktiviti yg istimewa atau yg boleh buat aku 'hidup'. Camniii jer. Keje. Balik keje. Tgk tv. Tido. Sakit paler.

Ader la 2-3 minggu lepas aku ikut member pegi karaoke ngan abang2 TUDM dia tuh. Layan jugak. Dapat la kenal satu abang logistik nikh. Dah kawin anak satu tapi stil flirt aroud. Ye la, bini jauh kat Arab sana. Nak kawan ngan aku, hang out, jumpa minum2 ker. Tapi....arhh..entahlah. Nak kawan je pon aku malas. Iskk..kalu camni alamat tak berkawan la aku. Dan yang paling penting tak berboifren la aku. Tak berkahwin lagi la aku.Isk..isk..isk. Sadis.

Dah takde desire ke aku? Takde keinginan? Takde nafsu? Huhhh..payah jugak. Sedih jugak. Torture jugak. Rasa cam salah satu kenikmatan yang Tuhan bagi ditarik balik atas kealpaan dan kelalaian serta ketakburan sikap manusia itu sendiri. Dalam kes aku ni, memang lepas divorce dulu aku dah hilang minat terhadap lelaki (ceh!). Apa lagi berkahwin. Aku dah takde hati. Takde selera. Tertutup pintu hati. Sungguh! Masa tu aku betul2 rasa dah takde nilai cinta dan tempat utk seorang yg bernama boifren utk duduk dalam singgahsana hati aku ni. Perasaan aku berada pada tahap neutral. Entah la.

Aku tak pasti samada pintu hati aku time tu betul2 tertutup ke atau aku sajer2 tutup kasi lock solex. Yang pasti aku tak mahu. Tak mahu ada apa2 hubungan istimewa ngan lelaki. Time tu laaa...ngeh ngeh ngeh.

Dan aku pon tak pasti biler plak aku rasa aku sebenarnya masih memerlukan seorang lelaki dalam hidup aku. Arrghh...! Tensen. Tensen. Tapi dalam waktu aku mengharapkan kehadiran seorang lelaki yang boleh aku panggil 'teman istimewa' atau 'boifren', pada waktu tu pulak mereka2 (penggunaan perkataan yg salah ni)yang pernah mendampingi aku satu masa dulu dalam ertikata satu perhubungan yang agak istimewa hilang..satu persatu. Mereka yang satu ketika dulu pernah menyandarkan harapan pada aku. Dan di saat aku pulak ingin berpaut pada dahan pokok yang maner ntah, pokok pulak hanyut..kena tsunami. Iskk..Entah!

Kadang2 aku terfikir. Entah2 Tuhan sengaja tutup pintu hati aku terhadap lelaki. Yer la, dulu beriya2 benar menolak lelaki dalam fitrah kehidupan seorang perempuan. Skang...hah amik ko! Huhu. Pastu biler dah terasa keinginan tu sepatutnyer dipenuhi, takde pulak lelaki yang boleh aku harapkan. Dan skang... aku pon tak tau apa perasaan aku terhadap lelaki2.

Aku sebenarnya bosan. Kadang2 aku nak sangat jatuh cinta lagi. Merasa betapa nikmatnya perasaan tu. Perasaan biler disayangi, menyayangi, rindu merindu. Huhu. Best jugak tuh. Terisi sikit ruang hati yang kosong ni.

Adehhhh....jiwa kaco betul lah!

No comments: