FoLLoweRs

Friday, January 04, 2008

selamat datang cinta!

Ewahhhh... romantiknya title!

Takde apa, rasa2nya tahun yang dah berganti baru ni aku nak mencari sesuatu.

Mencari centa kot! Huhu... tak kisahlah centa apapon... tak semestinya daripada lelaki sahaja.

Boleh jadi dari kawan2 rapat, dari kenalan biasa, dari Tuhan (itu yang penting), dari kehidupan, dari pekerjaan, etc etc.

Cinta tu kan asalnya sayang.. kasih. Hermm.

Seperti kata Dr Tuah dalam salah satu artikel yang beliau tulis, perasaan cinta dan sayang itu satu nikmat.. satu anugerah dari Ilahi. Tanpanya, hidup terasa kosong. Takde erti barangkali.

Seronoknya orang berkasih sayang dan berasyik masyuk, begitulah indahnya perasaan cinta.

Dan, untuk permulaan malam ini aku akan keluar dengan seorang rakan yang agak lama tak jumpa. Bukan nak bercinta, tapi sekadar mengisi kekosongan hati yang sepi.

Itu sahaja.

Aku dah dapat cinta dan sayang tu daripada Tuhan, uyi, keluarga dan sedikit rakan2.

Cuma terkadang, perasaannya ada sedikit ruang kosong dalam hati yang rasa2nya nak kena isi.. dan boleh diisi..ek..? Hihi.. whatever!

Daa.

5 comments:

Ares Bahar said...

isikan sis...jangan tak isi...haha.

Malf is my Hearbeat ok said...

heh.
setuju dengan ares

j or ji said...

hidup tanpa cinta ibarat kasih tanpa sayang.(pandai2 je!)
:)

pjoe said...

saya ketagih cinta ganes monica!
tak dapat2 ni!
mcm mana?
:(

cLinaku said...

ares,heartbeat,jorji,
yesss....!

pjoe,
tk dpt agnes cari sepupu dia pon ok apa..nnt nk jumpa mak mertua aku, akan ku tanyakan psl ko, sure dia kenal kot..btw, dia pakai atos.ada..?