FoLLoweRs

Friday, January 04, 2008

2008.. 8 tahun dan menyusul kek angka lapan.




2008 dah kite. Otomatik umur aku panjat satu lagi anak tangga.

Uyi pon dah darjah 2. Tapi kesian kat dia sebab kena sekolah sessi petang. Huk ala..

Dia mengadu letih, ngantuk dan terasa masa tu amat panjang. Rasa terlalu lama di sekolah. Dan yang paling penting, tak boleh tengok SpongeBob!

Apadaa diorang ni, budak2 kalau sekolah petang memang tak sesuai. Petang otak tak berapa fresh. Dengan pengaruh persekitaran lagi. Dan aku setuju dengan apa yang uyi rasa.. rasa macam lama sangat dok kat sekolah!

Camner ngan riadah diorang? Kat sekolah tu tak kira la. Normally waktu petang budak2 mesti nak main punya.

Kelas tak cukup! Bangunan baru takde. Murid2 ramai, tu yang kena 2 sesi tuh.

Bila masuk bab kelas takde ni yang aku bengang menyumpah2 ni. Sebabnya ia melibatkan hal politik.

Tapak dah ada, plan nak buat satu or 2 bangunan sekolah lagi kat situ tapi tak jalan2 pon. Peruntukan pon rasanya cam dah dapat. Entah, karenah orang berpolitik aku tak faham dan aku tak suka.

Rasa nak daftar untuk mengundi lah. Kalau dah daftar, nak balik kampung untuk mengundi akan diberi tiket bas percuma. Haaaaaaaa.....

Tapi aku nak undi parti cap apa hah?

No comments: